خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کبودراهنگ عنوان کرد

حمایت‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از زنان کارآفرین

همدان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کبودراهنگ با اشاره به حمایت‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از زنان کارآفرین گفت: در این راستا تسهیلات مناسبی برای حمایت از اشتغال زنان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۳۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی سعادتمند در کارگروه بانوان و خانواده شهرستان اظهار کرد: شناسایی مشکلات حوزه بانوان و توانمندسازی زنان جامعه با هدف استفاده بیشتر از ظرفیت آنان در تصمیم‌سازی‌ها از وظایف این کارگروه است.

وی گفت: دستگاه‌های مرتبط باید با مطالعه و کسب شناخت کامل از وضعیت بانوان شهرستان کبودراهنگ، زمینه تقویت مشارکت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان را فراهم آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کبودراهنگ با اشاره به پنج بانوی شهیده این شهرستان که در دوران دفاع مقدس جان خود را ایثار کرده‌اند و به نقش آفرینی قهرمانانه زنان ایران اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس  و حضور چشمگیر بانوان در دستگاه‌های مختلف، خواستار استفاده از ظرفیت بانوان در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و هفته دولت و برگزاری یادواره شهدای بانوان این شهرستان شد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از زنان کارآفرین اظهار داشت:  در این راستا تسهیلات مناسبی برای حمایت از اشتغال زنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات